Instytut Ona i On | 2 nowe infografiki nt SEKSKOMUNIZMU
18782
post-template-default,single,single-post,postid-18782,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode_popup_menu_push_text_right,qode-theme-ver-16.5,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

2 nowe infografiki nt SEKSKOMUNIZMU

2 nowe infografiki nt SEKSKOMUNIZMU

Kontynuujemy nasz cykl infografik nt #SEKSKOMUNIZM (u).

Tym razem proponujemy wyjaśnienia nt beneficjentów rewolucji seksualnej oraz strategii PR ruchu LGBT.

„KTO ZA TYM WSZYSTKIM STOI?” – często zadajecie nam to pytanie przy różnych okazjach – mając na myśli postępy rewolucji seksualnej. Beneficjentów, czyli grup, które korzystają na rewolucji seksualnej jest, jak widać sporo. Nie oznacza to, że każdy beneficjent jest także inicjatorem, choć z pewnością takie volty mają miejsce. Pierwszym i głównym inicjatorem jest NEOMARKSIZM, który po dostarczeniu aparatu pojęciowego i uruchomieniu pewnych procesów, nie musi wcale grać pierwszych skrzypiec.

Ta plansza to owoc naszych wielu studiów i poszukiwań.  Niektórych źródeł jeszcze nie opublikowaliśmy, ale będziemy to robić sukcesywnie. Natomiast część materiału dowodowego znajduje się na nagraniu z ostatniej konferencji organizowanej przez europosła p.Patryka Jakiego TUTAJ:

STRATEGIA PR RUCHU lgbt+ została spisana i opublikowana w 1987 i 1990 roku.. Literalnie niżej wymieniony tekst pochodzi z artykułu: „The Overhauling of Straight America.” („Remont kapitalny heteroseksualnej Ameryki”), natomiast strategia została w dużej mierze powtórzona i szerzej omówiona w zaprezentowanej książce, której tytuł w tłumaczeniu brzmi: „I po balu. Jak Ameryka w latach 90. przezwycięży swoje lęki i nienawiść do gejów”. W obu źródłach widać, jak manipuluje się zwłaszcza przekazem medialnym. Strategia:

  1. Mówić o gejach i gejostwie tak głośno i tak często, jak to tylko możliwe.
  2. Przedstawiać gejów jako ofiary, a nie agresywnych prowokatorów.
  3. Dać oręż do ręki obrońcom homoseksualistów.
  4. Dbać o dobry wizerunek medialny.
  5. Sprawić, aby to nasi przeciwnicy wyglądali źle.
  6. Pozyskiwać fundusze.

Fragmenty:

„Geje muszą być przedstawiani jako ofiary społeczeństwa, należy więc

pokazywać obrazy zmasakrowanych gejów, udramatyzowane niebezpieczeństwo

w pracy i w domu, utratę możliwości wychowywania dzieci, publiczne upokorzenie i tym podobne” [Kirk i Pill 1987].

 

„W praktyce oznacza to, że ci pewni siebie, wąsaci geje w skórach, drag

queen oraz wypicowane lesby muszą zniknąć z wszystkich ogłoszeń komercyjnych

lub publicznych prezentacji. Zamiast tego powinni występować

zwyczajni młodzi ludzie, atrakcyjne kobiety w średnim wieku,

starsi ludzie rożnych ras, nie wspominając o rodzicach i niehomoseksualnych

znajomych gejów [Kirk i Madsen 1990, s. 183].

P.S. To dzięki Waszemu wsparciu możemy funkcjonować i zachować niezależność. Dziękujemy za każde dobre słowo, modlitwę i darowizny. Nr naszego konta: 49 1540 1287 2001 0000 0664 0001

Źródła:

Kirk M., Pill E. „The Overhauling of Straight America.” Guide Magazine, listopad 1987: http://library.gayhomeland.org/0018/EN/EN_Overhauling_Straight.htm

Kirk M., Madsen H. After the Ball – How America will conquer its fear and hatred of gays in the 1990s. Plume,1990