Jeśli uznajecie Państwo, że to, co robimy, jest potrzebne, bardzo prosimy o wpłaty na nasze konto:
49 1540 1287 2001 0000 0664 0001.
Możemy funkcjonować wyłącznie dzięki naszym Darczyńcom! Bardzo prosimy o wsparcie finansowe, bez tego Instytut „Ona i On” nie przetrwa! My nie otrzymujemy wsparcia od Komisji Europejskiej, George’a Sorosa i wpływowego bezdzietnego lobby!
UWAGA!
W celu uzyskania pełnego wymiaru infografik proszę klikać w pierwszy link znajdujący się pod tytułem każdej z nich.
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
Infografika pokazuje, skąd wzięła się nazwa “sekskomunizm” i co oznacza. Zachęcamy także do obejrzenia poniższego filmu – wywiadu dla bloga “Młot na marksizm” (z dn. 9 kwietnia 2020, nagranie odbyło się nieco wcześniej) opowiadającego o całej niniejszej serii infografik.
Fundacja Batorego w swoim raporcie z 2020 grzmi o „POPULISTYCZNEJ SPISKOWEJ TEORII NEOMARKSIZMU” rozpowszechnianej rzekomo przez prawicowe środowiska. Wielka Koalicja za Równością i Wyborem w innym raporcie straszy „PODPORZĄDKOWANIEM POLSKI PRAWU CHRZEŚCIJAŃSKICH FUNDAMENTALISTÓW” i mówi o „kontrrewolucji kulturowo-religijnej”. A my spokojnie, w naszej serii infografik SEKSKOMUNIZM na cytatach z dokumentów programowych, pokazujemy, że #neomarksizm i #sekskomunizm to oparty na zaawansowanych socjotechnikach plan odwrócenia do góry nogami porządku społecznego przez nową lewicę. Zachęcamy w/w ośrodki do dokształcenia się. Poniżej nasza nowa infografika z definicją sekskomunizmu, która jest ważnym dopełnieniem całego cyklu. Jeśli macie tu jakieś pomysły, sugestie, to prosimy o wpisy pod postem.
Źródła:
Te i inne infografiki są także zgromadzone w oddzielnym albumie na FB.
Link do raportu Fundacji Batorego opisanego na stronie jako: „Analiza źródeł populistycznej legendy o “neomarksizmie” i jej politycznego zastosowania w Polsce.”, a noszącego tytuł: „Neomarksistowska tęczowa zaraza Jak teoria spiskowa populistycznej prawicy wpływa na debatę publiczną w Polsce:
http://archiwum.batory.org.pl/upload/files/Programy%20operacyjne/Forum%20Idei/Interaktywna_Neomarksizm.pdf
strona źródłowa:
https://www.batory.org.pl/publikacje/?program=1349
Link do strony Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem z raportem: „Kontrrewolucja lewicowo-religijna. Czy Polsce grozi prawo podporządkowane ideologii chrześcijańskich fundamentalistów?”
Zachęcamy także do śledzenia własnych grafik „Młota na marksizm” przedstawiających twórców neomarskizmu na Facebooku oraz stronę internetową, z publikacjami i projektem „Encyklopedii antykultury” (schemat rozwoju neomarksizmu).
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
MY NIE INGERUJEMY W PRYWATNE ŻYCIE INNYCH OSÓB, dlaczego CHCE SIĘ KONTROLOWAĆ NASZE ŻYCIE? Mówi się w kampanii wyborczej, że temat rewolucji seksualnej to temat zastępczy, mało ważny, dotyczący mniejszości. Naprawdę? Czy chcecie płacić takie kary? Mówimy o już uchwalonych ustawach i orzeczonych sądownie grzywnach (za wyj. ustawy w Kanadzie- II czytanie).#sekskomunizm
ŹRÓDŁA DO DANYCH NA TEMAT KAR:
Hiszpania:
Wołczyk M. (15–06-2020). “Dzieci nie należą już do rodziców”, czyli Hiszpania pod panowaniem ideologów z LGBT. Do Rzeczy.
Kanada:
https://openparliament.ca/bills/43-1/S-202/
Bill S-202 https://www.parl.ca/DocumentViewer/en/43-1/bill/S-202/first-reading
Niemcy:
Deutsche Welle. (18-12-2019) Germany’s Cabinet approves ban on gay, transgender ‘conversion therapy’ https://www.dw.com/en/germanys-cabinet-approves-ban-on-gay-transgender-conversion-therapy/a-51717750?fbclid=IwAR39-GismYlR1gyWM_qDq0CzRNGmH80BLMJLsP6ix_UFwr-Qj9udMoTjRpM
Malta:
Henley J. (7-12-2016). The Guardian. Malta becomes first European country to ban ‘gay cure’ therapy. https://www.theguardian.com/world/2016/dec/07/malta-becomes-first-european-country-to-ban-gay-cure-therapy
Nowy Jork:
Tacopino J. (19-05-2016). Not using transgender pronouns could get you fined. New York City Post.
https://nypost.com/2016/05/19/city-issues-new-guidelines-on-transgender-pronouns/
Szwajcaria:
Freiburger C. (19-10-2018). Life Site News. Switzerland votes overwhelmingly to jail citizens for ‘homophobia,’ ‘transphobia’
USA:
Bolar K. (8-09-2016). Oregon Bakers’ Legal Battle Continues, as Same-Sex Couple Speaks Out. The Daily Signal.
Japonia:
France 24. (12-12-2019). Japan govt ordered to pay damages over transgender toilet ban. https://www.france24.com/en/20191212-japan-govt-ordered-to-pay-damages-over-transgender-toilet-ban
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
„KTO ZA TYM WSZYSTKIM STOI?” – często zadajecie nam to pytanie przy różnych okazjach – mając na myśli postępy rewolucji seksualnej. Beneficjentów, czyli grup, które korzystają na rewolucji seksualnej jest, jak widać sporo. Nie oznacza to, że każdy beneficjent jest także inicjatorem, choć z pewnością takie volty mają miejsce. Pierwszym i głównym inicjatorem jest NEOMARKSIZM, który po dostarczeniu aparatu pojęciowego i uruchomieniu pewnych procesów, nie musi wcale grać pierwszych skrzypiec.
Ta plansza to owoc naszych wielu studiów i poszukiwań. Niektórych źródeł jeszcze nie opublikowaliśmy, ale będziemy to robić sukcesywnie. Natomiast część materiału dowodowego znajduje się na nagraniu z ostatniej konferencji organizowanej przez europosła p.Patryka Jakiego TUTAJ:
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
DOMINACJA PRZEZ DYSKRYMINACJĘ!
Tak w skrócie przedstawia się strategia transformacji społeczeństwa. Herbert Marcuse to przedstawiciel neomarksistowskiej szkoły frankfurckiej i czołowy ideolog zamieszek studenckich 1968 roku na Zachodzie. Jakie mniejszości miał na myśli? W swojej pracy „Eros i cywilizacja”, to właśnie seks wskazuje jako drogę do, w swoim mniemaniu, odrodzenia społeczeństwa przez powrót do „barbarzyńskiej seksualności” (to jego słowa, będziemy je jeszcze cytować). Oto #sekskomunizm.
Źródło cytatów:
„Given this situation, I suggested in ‘Repressive Tolerance’ the practice of discriminating tolerance in an inverse direction, as a means of shifting the balance between Right and Left by restraining the liberty of the Right, thus counteracting the pervasive inequality of freedom ( unequal opportunity of access to the means of democratic persuasion) and strengthening the oppressed against the oppressors” (s.119).
“For this struggle, I proposed the practice of discriminating tolerance. To be sure, this practice already presupposes the radical goal which it seeks to achieve. […] The tolerance […] will never be the gift of the powers that be. It can, under the prevailing conditions of tyranny by the majority, only be won in the sustained effort of radical minorities, willing to break this tyranny and to work for the emergence of a free and sovereign majority-minorities intolerant, militantly intolerant and disobedient to the rules of behavior which tolerate destruction and suppression” (s.123).
Herbert Marcuse “Tolerancja represywna” 1970
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
SKĄD WZIĘŁA SIĘ REWOLUCJA SEKSUALNA?
JAK SEKS stał się NARZĘDZIEM lewicowej REWOLUCJI?
Przypominamy, Herbert Marcuse to przedstawiciel neomarksistowskiej szkoły frankfurckiej i czołowy ideolog zamieszek studenckich 1968 roku na Zachodzie. W zacytowanej tu pracy „Eros i cywilizacja” to seks wskazał jako podstawowe narzędzie wpływu społecznego, wytyczając szlaki rewolucji seksualnej, która obecnie tak intensywnie przetacza się przez nasz kraj. Wkrótce kolejne infografiki!
Źródło:
“Reaktywowanie polimorficznej i narcystycznej seksualności przestaje zagrażać kulturze i może samo jako takie stać się czynnikiem kulturotwórczym” (s.211)
“Prawidłowy i prawdziwy porządek polis (państwa) ma tak samo erotyczny charakter jak prawidłowy i prawdziwy porządek miłości” (s.212).
„Wyzwolenie popędów oznacza powrót do barbarzyństwa.
Jednakże to wyzwolenie, gdy następuje u szczytu rozwoju cywilizacji jako rezultat zwycięstwa, a nie porażki w walce o byt (…) może mieć całkiem odmienne skutki. Nadal będzie odwróceniem procesu cywilizacji, odwróceniem procesu kultury – ale nastąpi to po tym, jak kultura wykonała już swoją pracę, stworzyła ludzkość i świat, które mogą być wolne. Nadal będzie to regresja, ale w warunkach nowej świadomości (…) chodzi o to, aby człowiek znowu zapytał ‘co to jest dobro, a co zło’ (…) Musimy znów spożyć owoce z drzewa poznania, by z powrotem popaść w stan niewinności’”. (s.200).
Herbert Marcuse „Eros i cywilizacja” (1998, pierwsze wyd.1955)
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
Jak do tego doszło, że różne agendy ONZ, Unia Europejska, czy różne organizacje międzynarodowe oraz światowe korporacje realizują cele rewolucji seksualnej? Oto jedno z podstawowych narzędzi (oprócz już wymienionej „tolerancji dyskryminującej”): marsz przez instytucje.
Źródła:
„W celu rozszerzenia bazy dla ruchu studenckiego Rudi Dutschke zaproponował strategię długiego marszu przez instytucje,
czyli marszu przeciwko ustabilizowanym instytucjom, ale pracując wewnątrz nich, nie prostego podważania ich od wewnątrz, ale przez ‘wykonywanie pracy’, uczenie się […] a jednocześnie chroniąc własną świadomość pracując z innymi. Idea długiego marszu obejmuje zdecydowany wysiłek
w celu zbudowania KONTRINSTYTUCJI (s.55).
“To extend the base of the student movement, Rudi Dutschke has proposed the strategy of the long march through the institutions: working against the established institutions while working within them, but not simply by ‘boring from within’, rather by ‘doing the job’, learning (how to program and read computers, how to teach at all levels of education, how to use the mass media, how to organize production, how to recognize and schew planned obsolescence, how to design, et cetera), and at the same time preserving one’s own consciousness in working with others. The long marche includes the concerted effort to build up the counterinstitution”.
“W długim marszu uzbrojone mniejszości mają ukrytego sprzymierzeńca w krajach kapitalistycznych: pogarszające się
warunki polityczno-ekonomiczne kapitalizmu. Tak naprawdę będą tylko zwiastunem w pełni rozwiniętego sytemu faszystowskiego i Nowa Lewica powinna ochoczo zwalczać to fatalne wrażenie – bo ten rozwój sytuacji może przyspieszyć wyłonienie się SOCJALIZMU. (s.56).
“On this long march, the militant minority has a powerful anonymous ally in the capitalist countries: the deteriorating economic-political conditions. of capitalism. True, they may well be the harbinger of a fully developed fascist system, and the New Left should vigorous~y combat the disastrous notion that this devolopment would accelerate the advent of socialism.”
Herbert Marcuse Counterrevolution and revolt 1972 (oryg.1967).
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
OTO JAK PRZEJMOWANE SĄ UNIWERSYTETY i reszta edukacji!
OTO KUŹNIA KONTRKADR W KONTRINSTYTUCJACH! To właśnie o tym poniższym cytacie mówiła nasza wiceprezes w ostatnim programie “Warto rozmawiać” w TVP Info.
Źródło cytatu:
Herbert Marcuse “Counterrevolution and revolt” 1972 (oryg.1967), s.55-56
“The fact that the radical Left has no equal access to the great chains of information and indoctrination is largely responsible for its isolation. Similarly with the development of independent schools and “free universities.” (…) I have stressed the key role which the universities play in the present period: they can still function as institutions for the training of counter-cadres. The “restructuring” necessary for the attainment of this goal means more than decisive student participation and nonauthoritarian learning. Making the university “relevant’ for today and tomorrow means, instead, presenting the facts and forces that made civilization what it is today and what it could be tomorrow-and that is political education. “
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
JAK WYTWORZYĆ NOWY TYP OBYWATELA? Szkoła i system edukacji, jak wskazują poniższe cytaty luminarzy marksizmu i neomarksizmu, to zasadnicze obok zmiany prawa obiekty ich zainteresowania społecznego. Antonio Gramsci słusznie zadaje pytanie o koszty osiągnięcia hegemonii społecznej: „Jaki a trzeba będzie wywrzeć nacisk wychowawczy na poszczególne jednostki, by uzyskać ich zgodę i współdziałanie i by konieczność i przymus stały się wolnością?” Polecamy także zerknięcie na inną infografikę poświęconą przejęciu uniwersytetów i uczynienia ich kuźniami kontrkadr dla kontrinstytucji.
Źródła cytatów:
„Tutaj, w edukacji tych, którzy jeszcze nie są dojrzale zintegrowani, w umyśle młodego człowieka, musi zostać wykreowany grunt dla zliberalizowanej tolerancji” s.113. „To oznacza, że poprzednio neutralne, wolne od wartości (…) nauczanie, teraz staje się (…) polityczne: uczy się faktów (…) i radykalnego krytycyzmu – tak więc intelektualnego przewrotu (sabotażu)” s.112 „Do demokracji (i politycznych liderów) odnosi się to ironiczne pytanie: kto edukuje edukujących” s.104.
s.113: “Here, too, in the education of those who are not yet maturely integrated, in the
mind of the young, the ground for liberating ‘ tolerance is still to be created.”
s.112: “This means that previously neutral, value-free, formal aspect of learning and teaching now become, on their own grounds and in their own right, political: learning to know the facts, the
whole truth, and to comprehend it is radical criticism throughout, intellectual subversion.”
s.104: “The ironical question: who educates the educators (i.e. the political leaders) also applies to democracy.”
2. Gramsci Nowoczesny Książę (2006, wyd. oryg. 1926/37):
s.57: „Zadaniem wychowawczym państwa jest zawsze wytwarzanie nowego, wyższego typu obywatela (…)jaki trzeba będzie wywrzeć nacisk wychowawczy na poszczególne jednostki, by uzyskać ich zgodę i współdziałanie i by konieczność i przymus stały się wolnością? (…)
Powstała w roku 1848 formuła „rewolucji permanentnej” zostaje przezwyciężona i przekształca się w formułę „hegemonii społecznej”.
„Skoro każde państwo dąży do wytworzenia i utrzymania pewnego typu kultury i pewnego typu obywatela (a zatem również pewnego typu współżycia i stosunków indywidualnych), musi też dążyć do wyeliminowania pewnych obyczajów i pewnych postaw i rozpowszechnienia innych – prawo zaś jest (obok szkolnictwa i innych instytucji wychowawczych) narzędziem do osiągnięcia tego celu.” s.59
„Szkoła, jako pozytywna funkcja wychowawcza i sądownictwo, jako negatywna i represyjna funkcja wychowawcza, to z tego punktu widzenia najważniejsze dziedziny działalności państwowej (…) składających się na aparaty hegemonii politycznej i kulturalnej klas rządzących” s.67.
3. Marks Karol, Engels Fryderyk (2007 oryg. 1848 s.12). Manifest Partii Komunistycznej, Warszawa, Studenckie Koło Filozofii Marksistowskiej (Uniwersytet Warszawski), online TUTAJ
„Oddziaływanie społeczeństwa na wychowanie nie jest wynalazkiem komunistów; komuniści jedynie zmieniają charakter jego oddziaływania”
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
Rewolucja seksualna przeprowadzana rękami neomarksizmu dopuszcza stosowanie przemocy m.in. w celu spełnienia żądań radykalnych mniejszości. Poniżej, kontynuując cykl #sekskomunizm, zamieszczamy cytaty z dokumentów programowych.
Źródła cytatów:
“Nie zamierzamy o cokolwiek prosić. Zamierzamy stanowczo stać i domagać się podstawowych praw. Jeśli to obejmuje PRZEMOC, to nie będziemy my tymi którzy ją wszczynają, ale ci, którzy stanęli na drodze do naszej wolności”.
„We do not intend to ask for anything. We intend to stand firm and assert our basic rights. If this involves violence, it will not be we who initiate this, but those who attempt to stand in our way to freedom.”
Gay Liberation Front (1971). Manifesto, online: https://sourcebooks.fordham.edu/pwh/glf-london.asp (15.09.2019).
“Wiemy, że jesteśmy RADYKALNI, ale system, pod którym żyjemy, jest bezpośrednim źródłem opresji i nie ma co stawiać pytania, czy można wyszarpać część ciasta, skoro ciasto jest zgniłe”
“But we know, we are radical in that we know the system and we are under now is a direct source of oppression, and it’s not a question of getting our share of the pie. The pie is rotten.”
Wittman Carl (1970). Gay Manifesto, Londyn: The Red Butterfly, s.7 online: http://www.againstequality.org/files/refugees_from_amerika_a_gay_manifesto_1969.pdf (15.11.2019).
„Wierzę, że istnieje naturalne prawo oporu dla represjonowanych i zdominowanych mniejszości do użycia ponadlegalnych środków, jeśli legalne okażą się niewystarczające”.
“But I believe that there is a “natural right” of resistance for oppressed and overpowered minorities to use extralegal means (if the legal ones have proved to be inadequate).”
Tolerancja represywna Herbert Marcuse 1970 s.116
„…homoseksualna wolność [jest] jednocześnie wojownicza i rewolucyjna , jeśli chodzi o wyraz i kierunek. (…)Wolności się nie dostaje [w prezencie], wolność trzeba sobie WZIĄĆ”
”…homosexual freedom both militant in tone and revolutionary in orientation.(…) Freedom is never given, it must be taken”
ulotka “Christopher Street Liberation Day” Gay Liberation Front z 1970 r. na stronie: W. Kohler (24.11.2019). Gay History – July 24, 1969: The Gay Liberation Front Is Founded, Back2Stonewall, online: http://www.back2stonewall.com/2019/07/gay- history-july-24-1969-gay-liberation-front-founded.html (18.11.2019).
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
Uwaga! #SEKSKOMUNIZM.
Tak, celem aktywnej części ruchu LGBT, która stoi za większością dotychczasowych zmian społecznych jest obalenie tradycyjnej, monogamicznej rodziny. Uruchamiamy nowy cykl infografik z cytatami, będzie ich znacznie więcej i jeszcze bardziej wymownych…
Źródła:
Gay Liberation Front (1971). Manifesto, https://sourcebooks.fordham.edu/pwh/glf-london.asp
„To właśnie z powodu patriarchalnej rodziny – reformy są niewystarczające. Wolność dla gejów i lesbijek nigdy nie zostanie na trwałe wywalczona dopóki wszyscy nie zostaną uwolnieni z tego seksistowskiego grania ról i seksistowskich przytyczków do naszej seksualności. (…) Nie zostaniemy z tego uwolnieni tak długo, jak długo każde kolejne pokolenie będzie wychowywane w tym starym seksistowskim wdzianku Patriarchalnej Rodziny”
“But gay liberation does not just mean reforms. It means a revolutionary change in our whole society. Is this really necessary? Isn’t it hard enough for us to win reforms within the present society, and how will we engage the support of straight people if we get ourselves branded as revolutionaries? Reforms may makes things better for a while; changes in the law can make straight people a little less hostile, a little more tolerant-but reform cannot change the deep-down attitude of straight people that homosexuality is at best inferior to their own way of life, at worst a sickening perversion. It will take more than reforms to change this attitude, because it is rooted in our society’s most basic institution-the Patriarchal Family”. “It is because of the patriarchal family that reforms are not enough. Freedom for gay people will never be permanently won until everyone is freed from sexist role-playing and the straightjacket of sexist rules about our sexuality. And we will not be freed from these so long as each succeeding generation is brought up in the same old sexist way in the Patriarchal family.”
Wittman Carl (1970). Gay Manifesto, Londyn: The Red Butterfly, http://www.againstequality.org/files/refugees_from_amerika_a_gay_manifesto_1969.pdf
„Tradycyjne małżeństwo jest zgniłą, opresyjną instytucją”, „wkłada niemożliwe oczekiwania na barki dwojga ludzi”
„Traditional marriage is a rotten, oppressive institution (…) places impossible demands on both people”.
In Defence of Marxism (2018). Marxism vs Identity Politics, https://www.marxist.com/marxist-theory-and-the-struggle-against-alien-class-ideas.htm
„Przez stulecia stabilność społeczeństwa klasowego wpływała na stabilne wsparcie dla rodziny: co tak naprawdę oznacza zniewolenie kobiet przez mężczyzn. Takie niewolnictwo jest starsze niż kapitalizm, jak wyjaśniał Engels – wyłonienie się patriarchalnej rodziny oznaczało historyczne pokonanie w skali świata kobiecej seksualności”
“For centuries the stability of class society has established a solid point of support in the family: that is to say, on the enslavement of women to men. This form of slavery is far older than capitalism, as Engels explained, the emergence of the patriarchal family represents the “world historic defeat of the female sex”.
Link do podglądu i /lub ściągnięcia infografiki
STRATEGIA PR RUCHU lgbt+ została spisana i opublikowana w 1987 i 1990 roku.. Literalnie niżej wymieniony tekst pochodzi z artykułu: „The Overhauling of Straight America.” („Remont kapitalny heteroseksualnej Ameryki”), natomiast strategia została w dużej mierze powtórzona i szerzej omówiona w zaprezentowanej książce, której tytuł w tłumaczeniu brzmi: „I po balu. Jak Ameryka w latach 90. przezwycięży swoje lęki i nienawiść do gejów”. W obu źródłach widać, jak manipuluje się zwłaszcza przekazem medialnym. Strategia:
Fragmenty:
„Geje muszą być przedstawiani jako ofiary społeczeństwa, należy więc
pokazywać obrazy zmasakrowanych gejów, udramatyzowane niebezpieczeństwo
w pracy i w domu, utratę możliwości wychowywania dzieci, publiczne upokorzenie i tym podobne” [Kirk i Pill 1987].
„W praktyce oznacza to, że ci pewni siebie, wąsaci geje w skórach, drag
queen oraz wypicowane lesby muszą zniknąć z wszystkich ogłoszeń komercyjnych
lub publicznych prezentacji. Zamiast tego powinni występować
zwyczajni młodzi ludzie, atrakcyjne kobiety w średnim wieku,
starsi ludzie rożnych ras, nie wspominając o rodzicach i niehomoseksualnych
znajomych gejów [Kirk i Madsen 1990, s. 183].
P.S. To dzięki Waszemu wsparciu możemy funkcjonować i zachować niezależność. Dziękujemy za każde dobre słowo, modlitwę i darowizny. Nr naszego konta: 49 1540 1287 2001 0000 0664 0001
Źródła:
Kirk M., Pill E. „The Overhauling of Straight America.” Guide Magazine, listopad 1987: http://library.gayhomeland.org/0018/EN/EN_Overhauling_Straight.htm
Kirk M., Madsen H. After the Ball – How America will conquer its fear and hatred of gays in the 1990s. Plume,1990