23 paź 2 nowe infografiki nt SEKSKOMUNIZMU
Kontynuujemy nasz cykl infografik nt #SEKSKOMUNIZM (u).
Tym razem proponujemy wyjaśnienia nt beneficjentów rewolucji seksualnej oraz strategii PR ruchu LGBT.
„KTO ZA TYM WSZYSTKIM STOI?” – często zadajecie nam to pytanie przy różnych okazjach – mając na myśli postępy rewolucji seksualnej. Beneficjentów, czyli grup, które korzystają na rewolucji seksualnej jest, jak widać sporo. Nie oznacza to, że każdy beneficjent jest także inicjatorem, choć z pewnością takie volty mają miejsce. Pierwszym i głównym inicjatorem jest NEOMARKSIZM, który po dostarczeniu aparatu pojęciowego i uruchomieniu pewnych procesów, nie musi wcale grać pierwszych skrzypiec.
Ta plansza to owoc naszych wielu studiów i poszukiwań. Niektórych źródeł jeszcze nie opublikowaliśmy, ale będziemy to robić sukcesywnie. Natomiast część materiału dowodowego znajduje się na nagraniu z ostatniej konferencji organizowanej przez europosła p.Patryka Jakiego TUTAJ:
STRATEGIA PR RUCHU lgbt+ została spisana i opublikowana w 1987 i 1990 roku.. Literalnie niżej wymieniony tekst pochodzi z artykułu: „The Overhauling of Straight America.” („Remont kapitalny heteroseksualnej Ameryki”), natomiast strategia została w dużej mierze powtórzona i szerzej omówiona w zaprezentowanej książce, której tytuł w tłumaczeniu brzmi: „I po balu. Jak Ameryka w latach 90. przezwycięży swoje lęki i nienawiść do gejów”. W obu źródłach widać, jak manipuluje się zwłaszcza przekazem medialnym. Strategia:
- Mówić o gejach i gejostwie tak głośno i tak często, jak to tylko możliwe.
- Przedstawiać gejów jako ofiary, a nie agresywnych prowokatorów.
- Dać oręż do ręki obrońcom homoseksualistów.
- Dbać o dobry wizerunek medialny.
- Sprawić, aby to nasi przeciwnicy wyglądali źle.
- Pozyskiwać fundusze.
Fragmenty:
„Geje muszą być przedstawiani jako ofiary społeczeństwa, należy więc
pokazywać obrazy zmasakrowanych gejów, udramatyzowane niebezpieczeństwo
w pracy i w domu, utratę możliwości wychowywania dzieci, publiczne upokorzenie i tym podobne” [Kirk i Pill 1987].
„W praktyce oznacza to, że ci pewni siebie, wąsaci geje w skórach, drag
queen oraz wypicowane lesby muszą zniknąć z wszystkich ogłoszeń komercyjnych
lub publicznych prezentacji. Zamiast tego powinni występować
zwyczajni młodzi ludzie, atrakcyjne kobiety w średnim wieku,
starsi ludzie rożnych ras, nie wspominając o rodzicach i niehomoseksualnych
znajomych gejów [Kirk i Madsen 1990, s. 183].
P.S. To dzięki Waszemu wsparciu możemy funkcjonować i zachować niezależność. Dziękujemy za każde dobre słowo, modlitwę i darowizny. Nr naszego konta: 49 1540 1287 2001 0000 0664 0001
Źródła:
Kirk M., Pill E. „The Overhauling of Straight America.” Guide Magazine, listopad 1987: http://library.gayhomeland.org/0018/EN/EN_Overhauling_Straight.htm
Kirk M., Madsen H. After the Ball – How America will conquer its fear and hatred of gays in the 1990s. Plume,1990