Instytut Ona i On | Perspektywa OJCA
19124
page-template-default,page,page-id-19124,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode_popup_menu_push_text_right,qode-theme-ver-16.5,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Perspektywa OJCA

Żyjemy w kulturze, w której coraz więcej dzieci fizycznie pozbawionych jest ojca. Inne, choć mieszkają/mieszkały z nim pod jednym dachem cierpią na brak miłości ojcowskiej i ojcowskiego uznania. Z drugiej strony męskość i ojcostwo traktowane są coraz bardziej po “macoszemu” w coraz bardziej sfeminizowanej kulturze. Także ojcostwo Boga bywa wypaczane. Dlatego właśnie przypominamy sobie i Wam, co oznacza, naszym zdaniem bycie naprawdę dobrym i nieodzownym ojcem w serii naszych 13 infografik:

 

Ojciec naszym zdaniem:

1. Traktuje rodzinę, co najmniej jak priorytetową inwestycję i swój najważniejszy projekt.
2. Dzieli się tym, co potrafi ze swoimi dziećmi.
3. Chce, aby zaszły w życiu wyżej niż on sam.
4. Jest dumny ze swojej rodziny i potrafi komunikować pozytywne uczucia.
5. Daje nowe życie i chroni je aż do końca.
6. Rodzina sprawia mu frajdę i jest jego najważniejszym „hobby”.
7. Podnosi, kiedy brakuje sił.
8. Uczy obcowania z ryzykiem, ale przejmuje to, zbyt duże.
9. W jego życiu najważniejsza jest miłość do matki swoich dzieci.
10. Jest duchowym przewodnikiem swojej rodziny, co praktycznie realizuje modląc się na kolanach.
11. Przekazuje świadomie rodzinne wartości kolejnemu pokoleniu.
12. Umie po prostu usiąść „niezobowiązująco” i cieszyć się chwilą z najbliższymi.

 

Jeśli uznajecie Państwo, że to, co robimy, jest potrzebne, bardzo prosimy o wpłaty na nasze konto: 49 1540 1287 2001 0000 0664 0001. Możemy funkcjonować wyłącznie dzięki naszym Darczyńcom! 

POLECAMY wszystkie nasze INFOGRAFIKI podzielone na zakładki tematyczne na naszej stronie:

http://onaion.org.pl/infografiki/ oraz w  zakładce INFOGRAFIKI na naszym FB.

Seria Perspektywa Ojca na Facebooku Tu możecie Państwo łatwo udostępniać nasze infografiki.